معرفی بازی مینی‌منچ

معرفی بازی‌های موبایل

معرفی بازی مینی‌منچ

قطع به یقین هر شخصی دست‌کم یک بار در طول زندگی‌اش برای بازی منچ دست به تاس شده است تا حریف‌هایش را از دور به در کند! شیرینی برد و تلخی باخت این بازی چیزی نیست که به همین راحتی‌ها فراموش شود؛ بلکه، همیشه شوق مجدد برای بازی منچ را در شما زنده نگه می‌دارد.

خبر خوب این است که این بازی نوستالژی دوست‌داشتنی راه خودش را از کشوی داخل اتاقتان به موبایلتان باز کرده است تا هر زمان که وقت خالی پیدا کردید، خودتان را سرگرم کنید. ما در ادامه بازی مینی منچ تولید شده به دست تیم آیان گیمز را معرفی و بررسی کرده‌ایم؛ بنابراین، همراه ما باشید تا با ویژگی‌های این بازی آشنا شوید.

ویژگی‌های بازی مینی منچ

باید بدانید که مینی منچ تنها اپلیکیشن منچ نیست؛ بلکه، چندین و چند اپلیکیشن منچ در اپ استورها وجود دارد. نکته‌ی متمایزکننده‌ی مینی منچ ویژگی‌هایش است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برایتان به ارمغان می‌آورد. ما در ادامه این ویژگی‌ها را معرفی و بررسی کرده‌ایم.

قوانین مینی منچ؛ کپی برابر اصل نسخه‌ی کاغذی

بعضی چیزها به صورت اصیل زیباترند؛ بازی منچ یک نمونه از بعضی چیزهاست! همیشه نوآوری جذاب نیست؛ بلکه، گاهی اصالت جذاب است. قوانین منچ در حالت اصیل خود این بازی را به یک بازی ماندگار تبدیل کرده است؛ بنابراین، تغییر در آن موجب برهم خوردن حس نوستالژی آن برای کاربران می‌شود.

ویژگی خوب بازی منچ آنلاین مینی منچ این است که قوانین آن درست کپی برابر اصل نسخه‌ی کاغذی است؛ البته، تصویرسازی متفاوتی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ابتدای بازی ننه منچ قوانین را برایتان بازگو می‌کند؛ اما، اگر آنها را رد کنید هم چیزی از دست نداده‌اید چون خودتان همه‌ی قوانینش را بلدید.

آموزش بازی

این بازی برای تعداد ۱ تا ۴ نفر طراحی شده است؛ بنابراین، چه تنها باشید و چه در جمع دوستان می‌توانید این بازی را انجام دهید. هنگامی که وارد بازی شوید، اطلاعاتی همچون نام، مرحله، نوع تاس، نوع مهره‌ها، دکمه‌ی شروع بازی آنلاین و دکمه‌ی شروع بازی آفلاین را مشاهده می‌کنید. در ضمن، شما می‌توانید در نوار ابزار پایین بازی بخش رویدادها، رده‌بندی، دوستان و فروشگاه را ببینید.

شما در بازی بر روی تاس می‌زنید تا تاس بریزید؛ سپس، بر روی مهره می‌زنید تا حرکت کند. حواستان باشد که زمانی نوبت شماست که دور تاس رنگ لباس‌های مهره‌هایتان باشد. راستی، یادتان باشد که ۱۵ ثانیه برای تاس ریختن و حرکت کردن فرصت دارید. اگر در فرصت خود تاس نریزید و حرکت نکنید، دورتان می‌سوزد؛ یعنی، باید یک دور کامل صبر کنید تا مجدد نوبت شما برسد.


مهره‌های مینی منچ؛ زنده درست مثل شما

درست است که قوانین در حالت اصیل مانده است؛ اما، جزئیات در این بازی جذاب غوغا به پا می‌کند. کافیست وارد بازی شوید. صدا و تصویر تا حدی بامزه است که لبخند را بی‌شک بر گوشه‌ی لبان شما می‌نشاند؛ حتی، شاید شما را به قهقهه‌ای از اعماق وجود برساند.

شخصیت‌ها در مینی منچ احساس دارند! به‌هنگام خطر خارج شدن از دور بازی همراه با شما اضطراب می‌گیرند، به‌هنگام خارج شدن از دور بازی همراه با شما ناراحت می‌شوند و به‌هنگام رسیدن مهره‌ها به مقصد نهایی همراه با شما خوشحالی می‌کنند؛ حتی، موقعی که به دست حریف‌هایتان زده می‌شوند، فوت می‌کنند و روح می‌شوند!

همین جزئیات منحصربه‌فرد است که تجربه‌ای شگفت‌انگیز از بازی منچ ساده با قوانین سابق را برای شما ایجاد می‌کند تا حدی که دیگر دلتان نمی‌خواهد بازی منچ کاغذی‌تان را از کشوی داخل اتاقتان درآورید. راستی؛ شما می‌توانید مهره‌های مینی منچ را با پرداخت چند سکه تغییر دهید.

دیالوگ‌های مینی منچ؛ کری‌خوانی مجازی

شما در بازی می‌توانید به صورت مجازی برای حریف‌هایتان کری‌خوانی کنید و شاخ‌بازی درآورید؛ اما، چگونه؟ چهار دسته دیالوگ هنگام بازی در اختیار شماست که اتفاقا صدا و لحن متنوع هم دارد که شامل عامیانه، لوتی، بچگانه و ادبی است. شما می‌توانید بین ۵ تا ۱۵ سکه خرج کنید که این دیالوگ‌های بامزه را استفاده کنید. در ضمن، تعدادی استیکر هم دارید که می‌توانید احساسات خود را با آنها نشان دهید.

تاس مینی منچ؛ شش‌وجهی سوال‌برانگیز

اگر سکه‌های زیادی در بازی داشته باشید، اختیار بیشتری هم دارید؛ چون، امکان شخصی‌سازی صدا و تصویر بازی اعم از تاس، مهره‌ها، دیالوگ‌ها، استیکرها و ... را دارید. بله! تاس هم از آن مواردی است که می‌توانید شکل و شمایل آن را با پرداخت سکه تغییر دهید.

باید بدانید که تاس مینی منچ به اینجا ختم نمی‌شود. این شش‌وجهی برای کاربران سوال‌برانگیز است؛ چراکه، در دورهای اولی بازی مدام تاس شش برایتان رو می‌کند اما در دورهای بعدی بازی دیگر درب بخت و اقبال به رویتان بسته می‌شود و کمتر شش می‌آورید! این موضوع برای برخی از کاربران آزاردهنده است؛ اما، باید بدانید که این استراتژی بازی مینی منچ است.

هر چه شما در این بازی حرفه‌ای‌تر شوید و امتیازتان بیشتر شود، درجه‌ی سختی بازی بالاتر می‌رود که جذابیت بازی برایتان حفظ شود تا تکراری و خسته‌کننده نباشد. در نتیجه، بدانید و آگاه باشید که این استراتژی بازی برای شماست.

چت‌باکس مینی منچ؛ دوست‌یابی مجازی

مینی منچ امکان گفتگو با کاربران را فراهم کرده است تا دایره‌ی دوستان شما را در بازی گسترش دهد. اگر شما به سطح ۶ برسید یا کاربر ویژه باشید، می‌توانید با پرداخت ۵۰ سکه در هر بازی با حریف‌هایتان صحبت کنید تا دوست‌های مجازی جدید برای بازی پیدا کنید.

آنلاین یا آفلاین؛ مسئله اینترنت است!

این بازی در حرف دو نوع آنلاین و آفلاین دارد؛ اما، در عمل خیر! شما در هر صورت باید به اینترنت وصل باشید تا بتوانید مینی منچ بازی کنید. تفاوت نوع آنلاین و آفلاین در این است که نوع آنلاین با حریف‌های واقعی بازی می‌کنید؛ اما، نوع آفلاین با ربات بازی می‌کنید.

اگر نوع آنلاین را بازی کنید، باید ۱۰۰ سکه بپردازید تا وارد بازی شوید؛ سپس، اگر برنده شوید، سکه و امتیاز می‌گیرید. اگر نوع آفلاین را بازی کنید، رایگان است؛ اما، سکه و امتیاز هم نمی‌گیرید. در نتیجه، پیشنهاد ما این است، حالا که به اینترنت وصل شده‌اید، مینی منچ آنلاین بازی کنید تا هم سکه و امتیاز بگیرید هم با حریف‌های واقعی رقابت کنید.

 

روش‌های دسترسی به بازی

شما می‌توانید این بازی نوستالژی دوست‌داشتنی را برای گوشی‌های اندروید از طریق بازار و مایکت دریافت کنید؛ کافیست، عبارت «مینی منچ» را در بخش جستجوی هر کدام وارد کنید تا با شخصیت بامزه‌ی اسی سیبیل مواجه شوید. تعجب نکنید! از آنجایی که این مهره‌ها زنده هستند، برای خودشان اسم و رسم دارند!

در نهایت، دکمه‌ی دانلود را بزنید تا مینی منچ را بر روی موبایل خود داشته باشید. این بازی در نسخه‌ی جدیدش ۷۹ مگابایت حجم دارد؛ همچنین، امتیاز ۴.۷ از ۵ را در بازار و مایکت از کاربران کسب کرده است. مینی منچ تا به حال بیش از ۵۰ هزار بار بر روی موبایل کاربران نصب شده است که موفقیت بزرگی برای تیم آیان گیمز به حساب می‌آید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.